Vesti

Sada je vreme da usavršite svoju strategiju digitalne transformacije

27.03.2023.

S obzirom da se potreba za podešavanjem rada na daljinu brzo povećava, sada je vreme da usavršite svoje procese kako biste zaštitili svoje poslovanje u budućnosti.

Twitter \ Canon Business UK على تويتر: "Download our guide to learn how to stay competitive with a customer-centric digital transformation strategy: https://t.co/uyJyZ1SbuU https://t.co/Itvpoiv1Og"

Globalni potres koji niko od nas nije mogao da predvidi, primorao je mnoge kompanije na brza rešenja za rad na daljinu. Vaš nivo „osposobljenosti“ zavisiće od toga koliko ste daleko bili na svom putu digitalne transformacije pre ovoga, ali dobro uspostavljen ili ne, rad na daljinu će biti dugoročna realnost za sve nas. Kako vladina ograničenja širom sveta počinju da se menjaju, potreba za fleksibilnošću u vašim radnim praksama postaje sve važnija, tako da morate da budete sigurni da će vaša infrastruktura biti u stanju da ispuni ove dugoročne potrebe.

U okviru toga, morate uzeti u obzir, ne samo tehnologiju koju koristite, već i način na koji ta tehnologija može pozitivno uticati na vođenje vašeg poslovanja i način na koji i vaši zaposleni i klijenti komuniciraju sa njim. Idealno je stvoriti tok sve efikasnijih i produktivnijih procesa koji postavljaju osnovu za stalni rast kroz fleksibilnije načine rada.

 

Optimizujte svoje procese za uspešan kontinuitet poslovanja

Pa, odakle početi? Planirajte i odredite prioritete. Zapamtite da je digitalna transformacija putovanje, a ne destinacija. Jednostavno nemate vremena ili resursa da pokušate da transformišete celu svoju organizaciju u jednom potezu, niti se taj put ikada pokazao uspešnim. Vaš plan za hitne slučajeve za daljinski rad se najverovatnije fokusirao na osnovnu komunikaciju, saradnju i pristup dokumentima. Sada morate da se okrenete vašim poslovnim najkritičnijim procesima, kao što su finansije, pravni i ljudski resursi, na primer.

U okviru vašeg udaljenog okvira, kako se trenutno nosite sa zadacima kao što su uključivanje novih zaposlenih ili klijenata, pregled ugovora ili rukovanje isplatama? Kojim uređajima vaš tim ima pristup za aktiviranje ovih procesa? Vaša radna snaga mora da bude u mogućnosti da upravlja skeniranjem i otpremanjem dokumenata u oblak, kao i odobrenjima i obradom kritičnih dokumenata, kao što su fakture, ugovori i tako dalje, gde god da se nalaze. Dakle, pogledajte svoje tokove posla i tehnologiju koju pružate za omogućavanje tih tokova posla. Gde možete da digitalizujete ili automatizujete deo ili sve ove procese da biste olakšali daljinsko upravljanje? Gde možete da smanjite ručnu administraciju i oslobodite vreme za bitnije zadatke? Možete li da pojednostavite postojeće sisteme? Možete li da aktivirate digitalne protokole, koji vam omogućavaju da ojačate bezbednost vaših poslovnih informacija i da svom timu pružite veću vidljivost podataka koje posedujete da biste ostali u vrhu usaglašenosti?

Ovde treba mnogo toga da razmotrite, ali ako razmislite o tome iz perspektive iskustva vašeg kupaca i zaposlenih na svakoj tački dodira, trebalo bi da budete u mogućnosti da dizajnirate nešto što funkcioniše iz prvog puta. Jednostavno, optimizacija poslovnih procesa i iskustvo zainteresovanih strana moraju da idu ruku pod ruku. Potrebni su vam procesi koji su intuitivni i prilagodljivi kako bi informacije održale nesmetan protok, a vaša radna snaga bila srećna i produktivna. Želite da olakšate svom timu da radi svoj posao na najefikasniji mogući način. To znači smanjenje mogućnosti za ljudske greške i omogućavanje većeg fokusa na korisničku uslugu.

Canon Solutions on Twitter: "With digital transformation on the horizon, is your company reimagining the way it does business? Let us help your company become more agile, overcome challenges, and improve efficiency.

Iskorištavanje vaših podataka: ključ za otključavanje poslovnog rasta

Prednosti optimizacije vaših procesa ne završavaju se samo većom produktivnošću i efikasnošću. Jednom kada se zaista uhvatite u koštac sa upravljanjem informacijama od ključne važnosti za poslovanje, više se ne fokusirate na dokumente, već otključavate mogućnost podataka. Uvođenje digitalnih alata zasnovanih na oblaku znači da podaci mogu ne samo da se čuvaju, već i da se koriste u bilo kom vremenu.

Sa dostupnim boljim uvidima i analitikom o vašem poslovanju, imate mogućnost da poboljšate svoje načine rada na stalnoj osnovi, zajedno sa donošenjem dobro informisanih odluka o svom strateškom pravcu. Možete početi da generišete još dublje znanje o kupcima i da budete u mogućnosti da prilagodite svoje podešavanje u skladu sa njihovim potrebama. Ne samo da se ovo odnosi na poboljšanje u ukupnim performansama vašeg poslovanja, već sada imate i fleksibilnost i skalabilnost da se brzo prilagodite svemu što može doneti promenljiva budućnost.

Malex City Copy Service vam može dosta pomoći u ovoj transformaciji, pogledajte širok spektar softverskih rešenja koje nudimo, pozovite nas za bilo kakve dodatne informacije ili ukoliko želite da zajedno napravimo plan digitalne transformacije vaše kompanije.