U današnjem digitalnom dobu od suštinskog je značaja da kompanije koriste eFormulare jer nude brojne prednosti u odnosu na tradicionalne papirne obrasce. Korišćenjem eFormulara, kompanije mogu uštedeti vreme i resurse povezane sa ručnim papirnim radom, poput štampanja, distribucije i skladištenja fizičkih formulara. Pored toga, eFormulari omogućavaju veću tačnost i efikasnost pri prikupljanju i upravljanju podacima. Oni mogu automatizovati procesiranje podataka, eliminisati potrebu za ručnim unosom podataka, smanjiti greške i povećati produktivnost. Sa mogućnošću kreiranja i podnošenja formulara elektronskim putem, eFormulari omogućavaju kompanijama da optimizuju svoje radne procese, što dovodi do poboljšanog donošenja odluka i ukupnog poslovnog performansa.
eFormulari su digitalni obrasci koji se mogu koristiti za prikupljanje informacija od zaposlenih ili korisnika. Oni se mogu dinamički menjati na osnovu prethodnih odgovora, vršiti jednostavne izračune i još mnogo toga. Prikupljanjem informacija putem eFormulara, poslovanja mogu imati jasan, sažet i organizovan pristup informacijama. Štaviše, sve informacije prikupljene putem eFormulara mogu se praktično sačuvati i obraditi uz pomoć radnih tokova.
U današnjem svetu, sve vrste organizacija pokreću procese koristeći formulare. Na primer, zahtevi za godišnji odmor, zahtevi za osiguranje, kontakt formulari i ankete za povratne informacije su sve česte upotrebe koje nude Therefore™ eFormulari. Korišćenjem elektronskog obrasca, organizacije mogu obezbediti da informacije budu čitljive, tačne i odmah dostupne za obradu.
Korišćenjem Therefore™ eFormulara, kompanije svih veličina mogu ostvariti višestruke koristi.
Ako želite da započnete sa korišćenjem eFormulara i istražite sve dodatne mogućnosti koje naš sistem za upravljanje dokumentima nudi, pozovite naš prodajni tim u Malex-u. Sa zadovoljstvom ćemo organizovati detaljnu prezentaciju za vas, prilagođenu vašim potrebama i zahtevima, kako bismo vam pomogli da maksimalno iskoristite prednosti automatizacije i optimizacije vašeg poslovanja.