Više od 400 eksperata iz oblasti finansija i menadžmenta okupilo se da bi razmenilo iskustva i znanja o kontrolingu – novom načinu analize poslovanja koji omogućava menadžerima da donose kvalitetnije odluke, a odličan primer iz prakse imali su prilike da čuju od predstavnice kompanije Canon, Katarine Vučković.

Beograd, 24. maj 2015.

– Međunarodno udruženje kontrolera ICV (International Controlling Association) organizovalo je u Beogradu najveći regionalni skup iz oblasti kontrolinga u jugoistočnoj Evropi okupivši više od 400 eksperata iz oblasti finansija i menadžmenta, rukovodilaca najvećih privatnih, državnih i internacionalnih kompanija koje posluju u Srbiji.

Kontroleri se mogu opisati i kao „navigatori“ i „suvozači“ menadžera. Veština dobrog kontrolera ogleda se u tome da u moru informacija „izvuče“ one najvažnije na osnovu kojih se mogu doneti najbolje poslovne odluke. Baratanje svim tim podacima zahteva posebno znanje, pa su danas iskusni kontroleri jedno od najtraženijih zanimanja u kompanijama.

Na ovom skupu pod nazivom „4. ICV Kongres kontrolera – Kontroler za 21. vek“ predstavljena su iskustva i primene kontrolinga u Srbiji, okruženju i svetu, a među njima i značajni primer iz prakse kompanije Canon- “Prilagodljivo rešenje upravljanja štampanjem radi veće produktivnosti rada i bezbednosti podataka u Coca-Coli HBC”.

Cilj kompanije bio je poboljšati efikasnost u svim oblastima štampanja, a najbolji odgovor dale su upravo kompanije Canon i Perihard, ovlašćeni partner.

Novim rešenjem upravljanja štampanjem, koje je dato u veoma kratkom roku, uniFLOW štampanje je postalo transparentnije za rukovodioce odeljenja, a obračun troškova po troškovnim mestima i pored kompleksnosti, jednostavniji i brži. Funkcionalnost višefunkcijskih Canonovih uređaja je maksimalno dobro iskorišćena, što se svakako odražava i na produktivnost zaposlenih.

Upravo iz tih razloga Canonov dobar primer iz prakse dao je osnovne smernice svima onima koji žele da uvedu novi način analize poslovanja i nemačku filozofiju ostvarivanja ciljeva- kontroling, koji menadžerima omogućava da donosu kvalitetnije odluke.

O Canonu Europe

Canon Europe je regionalno prodajno i marketinško odeljenje kompanije Canon Inc., koja ima predstavništva u 116 zemalja i zapošljava više od 17.000 ljudi širom Evrope, Bliskog istoka i Afrike (tzv. regije EMEA).

Canon je osnovan 1937. s jasnim ciljem da kupcima ponudi najkvalitetnije kamere i fotoaparate. Od tada je Canonova neumorna strast prema snazi slike proširila njegovo delovanje na brojna druga tržišta te od njega učinila svetskog predvodnika na području rešenja za rad sa foto i video-materijalima za privatne i poslovne korisnike. U ta rešenja se ubrajaju proizvodi kao što su digitalni kompaktni i SLR fotoaparati, profesionalni snimateljski objektivi, prenosni rendgenski uređaji, višefunkcijski štampači i produkcione štamparske mašine, a uz sve se te proizvode nude raznovrsne prateće usluge.

Canon mnogo ulaže u istraživanje i razvoj kako bi ponudio najbogatije i najinovativnije proizvode i usluge te ispunio kreativne potrebe svojih korisnika. Od fotografa amatera do profesionalnih štampara, Canon svakom svom korisniku omogućava ostvarivanje sopstvene strasti prema slici.

Canonova korporacijska filozofija jeste kyosei – “zajednički život i rad za opšte dobro”. U regionu EMEA Canon Europe teži održivom poslovnom razvoju, s naglaskom na smanjenju uticaja na okolinu te pružanju podrške korisnicima u ostvarenju istog cilja pomoću Canonovih proizvoda, rešenja i usluga. Canon ima globalni sertifikat ISO 14001, čime dokazuje da se pridržava standarda ekološkog upravljanja na svetskom nivou.

Dodatne informacije dostupne su na adresi www.canon-europe.com.

Canon CEE GmbH Predstavništvo Beograd

Canon CEE GmbH, predstavništvo u Republici Srbiji nalazi se u Beogradu i u vlasništvu je kompanije Canon CEE (Canon Central and East Europe). Delatnost Canonovog predstavništva je promocija Canonovih inovativnih proizvoda i rešenja, koji pojedincima i profesionalnim korisnicima omogućavaju ostvarenje postavljenih poslovnih ciljeva. Uloga predstavništva je i pružanje potpune podrške partnerima i distributerima, kao i savetovanje prilikom traženja novih poslovnih prilika i uvođenja novih poslovnih strategija kako bi se poslovna ulaganja što bolje iskoristila.

Dodatne informacije potražite na stranici   malex.rs       canon.rs