Scan2x™ je inteligentno rešenje za snimanje dokumenata, koje svima olakšava skeniranje.
Usredsredite se na poslovanje dok Scan2x™ snima vaše dokumente. Napredna tehnologija automatski primenjuje prave postavke, prepoznaje ključne podatke i vrši njihov transfer na odgovarajuće mesto. Ništa lakše.
Interfejs sa ikonama olakšava korišćenje, a automatizovani procesi trenutno prepoznaju dokumente, biraju prave postavke i izdvajaju neophodne informacije.
Sofisticirana tehnologija trenutno prepoznaje skenirane dokumente – na primer, automatski prosleđuje skeniranu fakturu odeljenju za računovodstvo.
Stavite bezbednost, usaglašenost i isplativost na prvo mesto pomoću PIN-ova korisnika, opcionih magnetnih kartica ili čitača otisaka prsta, za odgovorne i bezbedne papirne tragove.
Obezbedite usklađenost sa sve obimnijom regulativom, uključujući uklanjanje poverljivih ličnih podataka koje pruža podršku poštovanju Opšte uredbe o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR).
Odaberite konfiguraciju koja najviše odgovara vašem preduzeću, uz instalaciju na lokaciji ili potpuno autonomnu onlajn pretplatu.
Uživajte u integraciji uz Therefore™, Sharepoint™, OneDrive™, Google Drive™, FTP, informatički oblak i veb usluge i baze podataka za neprikosnovenu produktivnost.
Upravljajte svim potrebama interno pomoću našeg oprobanog rešenja za skeniranje koje unapređuje procese za dokumente.