ERP rešenje naše kompanije u potpunosti pokriva veleprodajna i maloprodajna preduzeća sa dislociranom distribucijom i maloprodajnim objektima. ERP rešenje je predviđeno za rad u srednjim i velikim preduzećima. Pokriveno je finansijsko knjigovodstvo, finansijska operativa (valutacija, kamaćenje, blagajničko poslovanje, izvodi), veleprodaja, maloprodaja, maloprodajni komision, ugostiteljstvo, laka proizvodnja i pogonsko knjigovodstvo (materijalno praćenje i praćenje utroška energije i radnih sati), osnovna sredstva, magacinsko poslovanje, kadrovska evidencija i zarade.
Kompletno poslovno rešenje kao podrška Vašem Biznisu
ERP rešenje SVM Syntegra
O ERP rešenju
Dokument se unosi samo na jednom mestu, a sve promene se na kraju reflektuju u finansijskom knjigovodstvu. Time je obezbeđena maksimalna bezbednost, konzistentnost i sigurnost podataka. Program se koristi više godina u velikom broju srednjih i velikih preduzeća. Broj istovremenih on-line korisnika je u opsegu od 1 pa u pojedinim preduzećima do više od 100. Broj stavki naloga finansijkog knjigovodstva u pojedinim preduzećima po poslovnoj godini prelazi milion slogova. U ERP rešenju naše kompanije je sublimirano iskustvo velikog broja knjigovodstvenih stručnjaka
Klijent našeg ERP rešenja je Windows baziran, dok se podaci čuvaju u relacionoj bazi podataka na serveru baze podataka koji može biti na nekoj od Unix, Windows ili NetWare platformi. Korisničko uputstvo sadrži oko 250 strana na srpskom jeziku i može se koristiti on-line kroz program, ili dobiti u elektronskom formatu.

Šta dobijate implementacijom našeg rešenja
Poboljšano poslovanje:
- Registrovanje svakog relevantnog događaja u ERP rešenju na jednom i samo jednom mestu (informacija postaje dostupna svim poslovnim sektorima).
- Upravljanje: troškovima, profitom, rizikom i performansama poslovanja
- Upravljanje magacinskim poslovanjem
- Kvalitetno izveštavanje
- Skraćenje vremena trajanja svih aktivnosti
- Integracija poslovnih procesa i sistema
- Pojednostavljivanje integracije poslovnih procesa u tehnološku infrastrukturu
- Podrška novim poslovnim strategijama
- Standardizovanje poslovnih procesa u organizaciji
Finansije
- Potpuni finansijski pregled poslovanja firme
- Usaglašenost sa MRS (Međunarodni računovodstveni standardi)
- Objedinjeni sistem vođenja i praćenja finansijskih i računovodstvenih funkcija
- Profitabilnost svih sektora i projekata će biti analizirana na osnovu tačnih i ažurnih podataka
Olakšan rad menadžmenta kroz mogućnosti da:
- Precizno definišu cenu proizvoda/usluga
- Praćenje robe je u realnom vremenu on-line
- Prate koliko je firma pouzdan dobavljač (Prevazilaženje očekivanja kupca)
- Precizno analiziraju troškove
- Praćenje klijenata na svim nivoima kroz lako dostupne izveštaje
- Praćenje i analiziranje realizacije planova radi zadovoljenja potreba analize, predviđanja i planiranja
Povećanje efikasnosti
- Skraćivanje vremena unosa podataka i manji obim unosa zahteva manje resursa za operativne poslove i samim tim otvara prostor za preusmeravanje resursa koji se mogu investirati u inovacije i rast preduzeća
- Otvara mogućnosti uvođenja savremenih tehnologija u poslovanju kao što su B2B, B2C, korišćenje kartičnih sistema naplate i sl.
- Servise kao što su slanje SMS poruka i pristup internetu WAP servisima.
Isplativost investicije
Uvođenje ERP rešenja naše kompanije za ispunjenje vaših poslovnih aktivnosti će Vam omogućiti:
Generalno smanjenje troškova
- Optimalan nivo zaliha
- Poboljšan tok novca
- Smanjenje troškova zaposlenih
Podizanje nivoa produktivnosti
- Skraćuje se vreme u prenošenju zadataka, vreme potrebno da se organizuju i po prioritetima odrede zadaci, vreme da se izrade dokumenta.
- Poboljšanje stepena prisutnosti zaposlenih
- Poboljšanje performansi nabavke i obrade narudžbina
- Poboljšanje obrade uplata
- Poboljšanje prognoze prodaje
Kontrola obezbeđenja kvaliteta
- Unapređenje odnosa sa partnerima kroz podizanje nivoa i kvaliteta usluga koje im se pružaju
- Podizanje kvaliteta proizvoda
- Podizanje kvaliteta distribucije
Laka izmena poslovnih procesa
- Laka izmena poslovnih procesa dovodi do njihovog stalnog i brzog unapređivanja. U mnogim sektorima je to proces koji donosi stalne prednosti. Efikasniji procesi mogu voditi ka smanjenim troškovima i cenovnim prednostima.
Radikalno unapređenje poslovanja
- Usled kompleksnosti poslovnih procesa u firmi često se javljaju nesavladivi upravljački problemi koji proističu iz zajedničkog nastupa kompanija. Prilike za radikalno unapređenje efikasnosti i efektivnosti procesa su većeg reda veličine kada jedan proces prati međuorganizacione procese. Samim tim dolazi se do bolje organizacije unutar sektora, radne jedinice i kompanije u celini.
Smanjenje troškova održavanja informacionog sistema
- Skalabilnost i prilagodljivost našeg rešenja znači brži odgovor na promene u poslovnom okruženju i manje troškove vezane za doradu sistema.
- Podignut nivo usluga koje se pružaju korisnicima sistema. Sistem se može prilagoditi specifičnim zahtevima kompanije, sve do pojedinačnog korisnika koji može jednostavno da upravlja svojom radnom okolinom i da na taj način dostigne najveću produktivnost. Sva funkcionalnost je dostupna putem mreže, gde je mogu koristiti zaposleni, korisnici, prodavci i partneri.
- Izveštaji su koncipirani tako da se iz jednog opšteg može doći do velikog broja izvedenih izveštaja što praktično znači neograničen broj izveštaja u sistemu.
- Lakše i jeftinije održavanje integrisanih sistema
- Prestanak dupliranja poslova u održavanju sistema
Zaključak
- Iskustvo govori da se naša rešenja otplaćuju još u prvoj godini eksploatacije.
- Kod odabira poslovnog rešenja svakako treba voditi računa o visini troškova nabavke, ali zasigurno bez kompromisa na račun kvaliteta
- Naše prednosti u odnosu na ostala, naročito inostrana, rešenja su pre svega veliko iskustvo u poznavanju specifičnosti poslovanja domaćih firmi, izrazito povoljniji TCO (Total Cost of Ownership) koji je u odnosu na inostrana rešenja i višestruko povoljniji, fleksibilnost prilikom implementiranja sistema gde se trudimo da maksimalno izađemo u susret zahtevima korisnika
- Sve gore navedeno nas dovodi do zaključka da izborom ERP rešenja naše kompanije povećavate efikasnost i nivo usluge pružene klijentima što dovodi do prednosti nad konkurencijom i neizbežno do povećanja profitabilnosti