ERP rešenje SVM syntegra

ERP rešenje SVM Syntegra

ERP rešenje naše kompanije u potpunosti pokriva veleprodajna i maloprodajna preduzeća sa dislociranom distribucijom i maloprodajnim objektima. ERP rešenje je predviđeno za rad u srednjim i velikim preduzećima. Pokriveno je finansijsko knjigovodstvo, finansijska operativa (valutacija, kamaćenje, blagajničko poslovanje, izvodi), veleprodaja, maloprodaja, maloprodajni komision, ugostiteljstvo, laka proizvodnja i pogonsko knjigovodstvo (materijalno praćenje i praćenje utroška energije i radnih sati), osnovna sredstva, magacinsko poslovanje, kadrovska evidencija i zarade

Dokument se unosi samo na jednom mestu, a sve promene se na kraju reflektuju u finansijskom knjigovodstvu. Time je obezbeđena maksimalna bezbednost, konzistentnost i sigurnost podataka. Program se koristi više godina u velikom broju srednjih i velikih preduzeća. Broj istovremenih on-line  korisnika je u opsegu od 1 pa u pojedinim preduzećima do više od 100. Broj stavki naloga finansijkog knjigovodstva u pojedinim preduzećima po poslovnoj godini prelazi milion slogova. U ERP rešenju naše kompanije je sublimirano iskustvo velikog broja knjigovodstvenih stručnjaka.

Šta dobijate implementacijom našeg rešenja

Generalno smanjenje troškova

  • Optimalan nivo zaliha
  • Poboljšan tok novca
  • Smanjenje troškova zaposlenih

Podizanje nivoa produktivnosti

  • Skraćuje se vreme u prenošenju zadataka, vreme potrebno da se organizuju i po prioritetima odrede zadaci, vreme da se izrade dokumenta.
  • Poboljšanje stepena prisutnosti zaposlenih
  • Poboljšanje performansi nabavke i obrade narudžbina
  • Poboljšanje obrade uplata
  • Poboljšanje prognoze prodaje

Kontrola obezbeđenja kvaliteta

  • Unapređenje odnosa sa partnerima kroz podizanje nivoa i kvaliteta usluga koje im se pružaju
  • Podizanje kvaliteta proizvoda
  • Podizanje kvaliteta distribucije

Laka izmena poslovnih procesa

  • Laka izmena poslovnih procesa dovodi do njihovog stalnog i brzog unapređivanja. U mnogim sektorima je to proces koji donosi stalne prednosti. Efikasniji procesi mogu voditi ka smanjenim troškovima i cenovnim prednostima.

Radikalno unapređenje poslovanja

  • Usled kompleksnosti poslovnih procesa u firmi često se javljaju nesavladivi upravljački problemi koji proističu iz zajedničkog nastupa kompanija. Prilike za radikalno unapređenje efikasnosti i efektivnosti procesa su većeg reda veličine kada jedan proces prati međuorganizacione procese. Samim tim dolazi se do bolje organizacije unutar sektora, radne jedinice i kompanije u celini.

Smanjenje troškova održavanja informacionog sistema

  • Skalabilnost i prilagodljivost našeg rešenja znači brži odgovor na promene u poslovnom okruženju i manje troškove vezane za doradu sistema.
  • Podignut nivo usluga koje se pružaju korisnicima sistema. Sistem se može prilagoditi specifičnim zahtevima kompanije, sve do pojedinačnog korisnika koji može jednostavno da upravlja svojom radnom okolinom i da na taj način dostigne najveću produktivnost. Sva funkcionalnost je dostupna putem mreže, gde je mogu koristiti zaposleni, korisnici, prodavci i partneri.
  • Izveštaji su koncipirani tako da se iz jednog opšteg može doći do velikog broja izvedenih izveštaja što praktično znači neograničen broj izveštaja u sistemu.
  • Lakše i jeftinije održavanje integrisanih sistema
  • Prestanak dupliranja poslova u održavanju sistema

Zaključak

  • Iskustvo govori da se naša rešenja otplaćuju još u prvoj godini eksploatacije.
  • Kod odabira poslovnog rešenja svakako treba voditi računa o visini troškova nabavke, ali zasigurno bez kompromisa na račun kvaliteta
  • Naše prednosti u odnosu na ostala, naročito inostrana, rešenja su pre svega veliko iskustvo u poznavanju specifičnosti poslovanja domaćih firmi, izrazito povoljniji TCO (Total Cost of Ownership) koji je u odnosu na inostrana rešenja i višestruko povoljniji, fleksibilnost prilikom implementiranja sistema gde se trudimo da maksimalno izađemo u susret zahtevima korisnika
  • Sve gore navedeno nas dovodi do zaključka da izborom ERP rešenja naše kompanije povećavate efikasnost i nivo usluge pružene klijentima što dovodi do prednosti nad konkurencijom i neizbežno do povećanja profitabilnosti

Isplativost investicije

Generalno smanjenje troškova

  • Optimalan nivo zaliha
  • Poboljšan tok novca
  • Smanjenje troškova zaposlenih

Podizanje nivoa produktivnosti

  • Skraćuje se vreme u prenošenju zadataka, vreme potrebno da se organizuju i po prioritetima odrede zadaci, vreme da se izrade dokumenta.
  • Poboljšanje stepena prisutnosti zaposlenih
  • Poboljšanje performansi nabavke i obrade narudžbina
  • Poboljšanje obrade uplata
  • Poboljšanje prognoze prodaje

Kontrola obezbeđenja kvaliteta

  • Unapređenje odnosa sa partnerima kroz podizanje nivoa i kvaliteta usluga koje im se pružaju
  • Podizanje kvaliteta proizvoda
  • Podizanje kvaliteta distribucije

Laka izmena poslovnih procesa

  • Laka izmena poslovnih procesa dovodi do njihovog stalnog i brzog unapređivanja. U mnogim sektorima je to proces koji donosi stalne prednosti. Efikasniji procesi mogu voditi ka smanjenim troškovima i cenovnim prednostima.

Radikalno unapređenje poslovanja

  • Usled kompleksnosti poslovnih procesa u firmi često se javljaju nesavladivi upravljački problemi koji proističu iz zajedničkog nastupa kompanija. Prilike za radikalno unapređenje efikasnosti i efektivnosti procesa su većeg reda veličine kada jedan proces prati međuorganizacione procese. Samim tim dolazi se do bolje organizacije unutar sektora, radne jedinice i kompanije u celini.

Smanjenje troškova održavanja informacionog sistema

  • Skalabilnost i prilagodljivost našeg rešenja znači brži odgovor na promene u poslovnom okruženju i manje troškove vezane za doradu sistema.
  • Podignut nivo usluga koje se pružaju korisnicima sistema. Sistem se može prilagoditi specifičnim zahtevima kompanije, sve do pojedinačnog korisnika koji može jednostavno da upravlja svojom radnom okolinom i da na taj način dostigne najveću produktivnost. Sva funkcionalnost je dostupna putem mreže, gde je mogu koristiti zaposleni, korisnici, prodavci i partneri.
  • Izveštaji su koncipirani tako da se iz jednog opšteg može doći do velikog broja izvedenih izveštaja što praktično znači neograničen broj izveštaja u sistemu.
  • Lakše i jeftinije održavanje integrisanih sistema
  • Prestanak dupliranja poslova u održavanju sistema

Zaključak

  • Iskustvo govori da se naša rešenja otplaćuju još u prvoj godini eksploatacije.
  • Kod odabira poslovnog rešenja svakako treba voditi računa o visini troškova nabavke, ali zasigurno bez kompromisa na račun kvaliteta
  • Naše prednosti u odnosu na ostala, naročito inostrana, rešenja su pre svega veliko iskustvo u poznavanju specifičnosti poslovanja domaćih firmi, izrazito povoljniji TCO (Total Cost of Ownership) koji je u odnosu na inostrana rešenja i višestruko povoljniji, fleksibilnost prilikom implementiranja sistema gde se trudimo da maksimalno izađemo u susret zahtevima korisnika
  • Sve gore navedeno nas dovodi do zaključka da izborom ERP rešenja naše kompanije povećavate efikasnost i nivo usluge pružene klijentima što dovodi do prednosti nad konkurencijom i neizbežno do povećanja profitabilnosti

Kontaktirajte Nas za Više Informacija


    Odaberite broj zaposlenih koji bi radili u ERP-u