Canon B2B na sajmu Photokina

By 15/10/2017Vesti

Beograd, 16. septembar 2014. – Canon Europe na svom štandu na sajmu Photokina 2014 (Keln, Nemačka, 16. – 21. septembra) pokazuje kako partneri mogu kreirati nove izvore prihoda na profesionalnom fototržištu i pomoći korisnicima da komercijaliziraju štampu korišćenjem nagrađivanih uređaja imagePROGRAF.

U jedinstvenom položaju da može da ponudi stručnost i rešenja, od čuvanja fotografija pa sve do njihove digitalne štampe, Canon ne samo da sa fotografima na sajmu razgovara o tome kako na najbolji način ostvariti veći profit svojim radom, nego i partnere-resellere vodi na putovanje na kome će istražiti kako mogu uspešno podržati svoje korisnike u tom procesu.

Tokom šestodnevnog događaja Canon izlaže svoje modele imagePROGRAF iPF6450 i iPF8400 sa 12 boja – konstruirane posebno za probnu štampu, fotografiju i precizne umjetničke forme – zajedno sa nizom radnih procesa, demonstrirajući jednostavnost upotrebe i njihovu svestranost.

Tokom prethodnih 18 meseci Canon je dopunio svoje serije uređaja imagePROGRAF sa 8 i 12 boja, dodajući nekoliko značajnih poboljšanja kao što je opcionalni spektrofotomer, zahvaljujući kojima su ove serije nakon toga osvojile titulu ‘Wide Format Graphic Arts Printer Line of the Year’ u dodeli nagradaBuyer’s Laboratory LLC (BLI) awards 2014 *.

“Bez obzira dolaze li partneri na sajam Photokina 2014 da bi poboljšali svoju ponudu na profesionalnom fototržištu novim fotoaparatima i rešenjima za štampu ili jednostavno istražuju nove mogućnosti rasta, pozivam ih da dođu i pogledaju šta im sve možemo ponuditi”, kaže Yuichi Miyano, direktor Grupe za štampu širokog formata u kompaniji Canon Europe.

“Tokom sajma delićemo publikaciju pod nazivom ‘The Photographer’s Path to Profit’ koja objašnjava kako profesionalni fotografi mogu iskoristiti naše uređaje za štampu širokog formata da bi stvorili nove izvore prihoda i dodali novu dimenziju svom poslovanju. Međutim, ovo ne počinje i završava sa fotografima – kako se zahtevi za visokokvalitetnom štampom povećavaju, pritisak na naše partnere da pruže odgovarajuće savete i ponude adekvatnu opremu postaje sve veći”, dodaje Miyano.

“Naša mogućnost da ponudimo potpuni spektar proizvoda zajedno sa sveobuhvatnim partnerskim programom, jedinstvena je na tržištu, a sajam Photokina 2014 savršeno je mesto na kome to možemo pokazati partnerima.”